torsdag

3:e december nu då. igår fick jag faktiskt en chokladkalender, mamma tröttnade på mitt tjat, som så många gånger tidigare :D det är bra att vara envis! tänk, hade jag inte tjatat, hade jag inte haft bezzie nu. så ja, en eloge till mig själv! :)
igår tränade jag på kvällen, sedan kollade jag på oskyldigt dömd. det är inte många svenska program som är bra, men det är grymt bra! missade bonde söker fru, så får se det i helgen istället.

Ikväll ska jag träna (såklart), sen tror jag inte jag ska göra något mer.

Imorgon däremot, är jag LEDIG! Riktigt härligt, ska sova läänge, ingen är hemma och väcker en. Får väl tyvärr göra läxor, eftersom jag inte har jobbat med datorkunskap på mer än en månad. Här i skolan blir det inte gjort. Sen vill jag träffa Tindra, flummidioten. jag vet att du läser detta, så kommentera om du vill eller inte, hahah xD

På kvällen är det idol, och då bara MÅSTE tove åka ut. Asså hon suger. Verkar vara en riktig diva. Hon går vidare för att det sitter en massa småungar hemma och röstar tusen gånger var. Alla hör väl att hon inte sjunger bra?! jaja vissa går långt pga utséendet, tyvärr..

 

nu ska jag snart ha naturkunskap. efter det är det lunch. gissar att det är soppa idag, eftersom det har stinkt nån äcklig sopp-stank hela förmiddagen.

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0