sova

jag vill sova nu!! är sjukt trött och känner mig helt deppig. ändå är jag tp glad på samma gång. eftersom när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, inte träna. och att jag blev lite uppiggad när vi var på djurparken, för det var en trevlig tjej med som jag aldrig snackat med förut. ibland blir jag så glad av att bara snacka om typ att det är kallt och att det inte blir snö på julafton. inte en massa tjafs, som vissa människor verkar leva för.
hoppas det är god mat idag, men jag tror inte skolmattanterna lyckas med det 2 dagar i rad. isåfall har de nog fått gå en kurs hos gordon ramsey i hell's kitchen eller nåt. kollade på det programet i gårkväll, och det är riktigt najs, speciellt när ramsey dampar. kommer ihåg i ett program när någon inte lagade till fisken tillräckligt. då kallade ramsey på alla deltagarna, som ställde sig runt honom. sen slog han ner handen allt vad han hade ner i fisken, så den bara splaschade upp på de som stod runt honom. en kille fick fiskbitar i ögonen. hahah jag höll på att dö av skratt!


Kommentarer
Postat av: Coach Ramsey

OK, då blir det tuff coachning i fortsättningen ;)

2009-12-10 @ 13:00:45
Postat av: johanna

eh, helst inte :O

2009-12-11 @ 16:04:22
Postat av: jasmine

hahaha, skitkul när ramsey dampar på alla xD ja mattanterna skulle verkligen behöva honom som chef! :o xD

2009-12-15 @ 12:24:13
Postat av: johannna

ja vi får hyra honom :D

2009-12-15 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0