slutet

ja, bara denna dagen kvar, plus avslutningen imorgon. så härligt! men känns jäkligt onödigt att vara i skolan idag faktiskt. vi ska typ ha studiepass fram till 2, och sen idrott sist idag. typiskt vi ska ha idrott, annars hade man kunnat gå hem ist.
kommer lägga in bilder senare. snöiga! helt sjukt, typ en meter snö på vissa ställen. och jag skulle ha in min stackars gran, som var där ute. hmm ja det tog lite tid, men nu är han inne och enormt snygg om jag får säga det själv ;D
nu ska jag gå och äta, och sen vettefan vad man kan göra på studiepasset, när man inte har några uppgifter kvar?!
hörs!

Kommentarer
Postat av: JenU ★

Åhh skicka hit lite snö till mej =)

2009-12-21 @ 12:16:52
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: johanna

aah kan nog skicka flera ton utan att det märks känns det som (:

2009-12-21 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0