nananaa

tisdag kväll, och jag sitter o letar julklappar på internet. ja jag börjar bli desperat, men orkar inte gå i affärer om jag inte ska köpa något till mig själv. så sjukt tråkigt!
det roligaste är att köpa till bezzie, haha. vore ju bättre om alla köpte presenter till mig, men att jag inte skulle behöva köpa till nån, eller hur?
sitter även och kollar upp APU-platser. har hittat en perfekt, men den tänker jag hålla för mig själv så att inte platserna blir upptagna ;)
ikväll ska jag kolla på hell´s kitchen klockan tio tror jag det är. det är final, och jag hoppas dave vinner. har alltid mina favoriter. haha.

(eeh vad säger du, kan du prata högre? elr bebisrösten klarar inte av det?)-nån dag ska jag säga det högt.





Bild från tidigare händelse. tindra, du är en sjuk människa




Kommentarer
Postat av: tindra

HAHAHAHAHAHAHAHA OH MY GOD VAD HÄFTIG XD du är bäst i paint, tom mina paljettlegins är med ;) den händelsen glömmer vi aldrig<33

2009-12-18 @ 13:19:47
Postat av: johanna

hahha eller hur, de är kul med detaljer ju ;D nejfan, aldrig!<3

2009-12-21 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0