misslyckande

hej! vad gör ni på lovet då? jag skulle egentligen spela bowling idag med ida ju. men som vanligt går alltid något snett när vi ska umgås. vi stod utanför en stängd hall ett bra tag. efter några samtal till 118800 stod det klart att de inte öppnade förrän kl 3. ida skulle åka nånstans kl2. inte allt för lyckat XD så det blev vandring på stan istället. några töntar smällde av en bomb bakom oss. jag höll på att dö, sjukt rädd blev jag. och ida höll på att skita ner sig, och spillde ut cola i hela huvudet. haha sen räddade jag henne från att trampa i hundskit. händelserikt trots att vi inte gjorde nåt speciellt:) nu har jag nyss ätit kvällsmat. vet inte vad jag ska göra nu. lugna ner Bezzie kanske, hon är helt uppjagad, jätterädd för smällare. stackaren :( för er som är intresserade så har jag smaskig information om filmen new moon. jacob black, bellas beundrare, går runt utan tröja typ hela filmen. och hans muskler är inte små kan jag säga. dregelvarning på honom

Kommentarer
Postat av: emilia

låter som ditt lov är roligt. var nais att träffa dig, trots att du var sjuk! krya på dig

2010-01-03 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0