makaroner

ja snabbmakaroner en fredag kan faktiskt vara helt underbart. med ketchup och senap. mums!
jag är rastlös, vill bara att klockan ska bli åtta. och vet ni inte vad so händer då, läs tidigare inlägg, eller öppna en tidning ;)
ska nog ta en tur med bezzie nu, och ringa till tindra undertiden. saknar dig massor!
det är bra att man har två vänner som man verkligen tycker om, och som man bara kan vara sig själv med.
har lärt mig under de senaste veckorna att det finns en del personer jag umgås med som jag lika gärna kan vara utan. tyvärr är det dom två jag tycker om som jag träffar mest sällan, och det känns inte rättvist!
nä usch, inga tråkiga tankar nu, bara ladda inför ikväll, och för imorgon.

jag & frida. har insett att jag aldrig nånsin kommer släppa dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0