lax

VAD FAN HAR HÄNT?! DET VAR GOD MAT I SKOLAN!!!!!! kryss i taket för fan. det var lax med potatis, och för första gången denna terminen har jag ätit mig mätt på skolmaten. wiiie :)

det måste jag tänka tillbaka på de resterande 2 ½ åren när jag sitter o petar i äckliga röror.

har gjort klart en djurkunskapuppgift i förmiddags. bara 2 kvar, nice!

Nu ska vi iväg o kolla på film i aulan, jasmine o alexandra står o stampar över mig, så även detta inlägg får bli kort och mesigt. men jaja, ha det bra!

förresten, mina nya byxor kliar satan, jag håller på att bli galen!!!! DAMP


Kommentarer
Postat av: Anonym

kliar gärna åt dig <3 hehe om du vill :D föresten har du alltid damp

2009-12-08 @ 20:03:51
Postat av: johanna

nej det vill jag inte och nej det har jag inte :)

2009-12-09 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0