julgranen

tvungen att lägga in en bild på den omtalade granen! :)





Idag var det avslutning i skolan, började kl halv 9, då vi kollade på film. det blev Ice Age 3. den var faktiskt riktigt bra, och lika rolig som ettan o tvåan. kan fan inte smälta hur lik bezzie den där galna ekorren som jagar en nöt är. helt sinnes!
efter filmen åt vi gröt, och sen var det avslutning i aulan. efter det halkade jag hemåt. skorna läckte och det var verkligen inte skönt! när jag kom hem började jag baka negerbollar, cirka 100 stycken blev det ;D
och nu snöar det som fan igen, hoppas det håller i sig till julafton.


du är så söt

Kommentarer
Postat av: tindra

åååo vilka sötnosar :)<3

2009-12-22 @ 22:08:22
Postat av: jasmine

hahaha, det är verkligen bezzie som är ekorren! xD aaaah, nu blev jag sugen på negerbollar ju!! :( xD

2010-01-12 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0