jobbjobbjobbigt

Ja usch vilken usel dag detta kommer bli. i skolan skulle vi ju se en film, men aulan var upptagen, för att luciorna skulle lära sig att GÅ(!) så cirka 100 personer skulle tränga in sig i ett litet rum framför en skärm på väggen. jag var snabb och lyckades få en plats näst längst fram, men ja typ 80 % av folket såg inte den svenska texten. och filmen var på spanska. lyckat, lyckat så då var alla tvugna att gå därifrån, även vi som såg. och istället fick vi se en film med klassen som handlade om hur mycket bakterier vi har i håret och i sängen och sånt. dessutom hade de lagt till såna äckliga ljudeffekter, det var det som var värst. fick fan rysningar så läskigt det lät :O
sen när jag kom hem var jag tvungen att försöka göra datorkunskap inlämningsuppgifterna. Jag hoppade över den 5:e uppgiften, eftersom jag inte fattade den. sen börjar jag på 6:an, och fattar om möjligt ännu mindre. asså shit vad ska jag göra?

Dessutom är jag sjukt sugen på att åka utomlands. Bara sola, bada

och slappa. Få en negerbränna så att man slipper se ut som en

blekfis.


Kommentarer
Postat av: simon

tycker så synd om dig... du är inte ensam om att vela åka utomlands. thailandet vore perfa :)<3

2009-12-08 @ 20:02:11
Postat av: johanna

mahahah jaa det låter bra sötee :D

2009-12-09 @ 11:30:56
Postat av: jasmine

haha, den var inte på spanska heller, något annat konstigt afrikanskt xD ja! fy vad jag vill åka utomlands nu när du säger det. så länge sen sist!:o :P<3

2009-12-15 @ 12:18:43
Postat av: johanna

hahah jaja same shit xD

2009-12-15 @ 12:30:45
URL: http://joohaannaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0