7:e december

Halo!
Måndag igen då, blää. idag ska vi ha dans på idrotten, och hur faan ska det gå för mig? hmm mitt andranamn är klumpeduns. hoppas man INTE ska dansa med dennis iaf, då kommer jag totalvägra!
jaja, när jag kommer hem ska jag kolla på smallville, sen träna i borrby ikväll. sedan är dagen finito. ooh,juste, jag ska ju öppna min chokladkalender med, det höll jag på att glömma :D

fattar ni vad störigt det är attmellanslags tangenten knappt fungerar!? man måste trycka EXAKT på mitten för att det ska fungera. det känns som att denna dagen kommer suga. det brukar bli så när jag vaknar av en mardröm. och det gjorde jag i morse. usch vad hemsk den var, hoppas verkligen inte den blir verklighet.
men nu ska jag mata fiskarna i happy aquarium, hahah :D

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0