3:e advent

idag vaknade jag väldigt sent, och det är så himla skönt att känna sig o-trött, haaha! fast jag är trött i benen faktiskt, sen igår. det gick över förväntan på tävlingen igår. på eftermiddagen kom jag igång och kom 3:a i damklassen, efter en jävla massa långa matcher som sög musten ur mig. jag är faktiskt stolt över mig själv, för jag kämpade. spelade inte bra, men tack vare kämpaglöden gick jag långt, så jag känner att jag är värd lite beröm från mig själv.

idag har jag verkligen inte gjort mycket. ätit scones, varit ute med bezzie och sen har jag nyss varit och köpt en GRYMT SNYGG julgran. stor & fin, precis som jag vill ha den! 

i fredags vann rätt person idol. okej, i själva finalen tyckte jag att både erik och calle var lika bra, men om man kollar över hela hösten så var ju vinnaren given!?
finallåten är helt enkelt grym, blev glatt överaskad.

Kommentarer
Postat av: tindra

GRATTIS :D<3 jag har redan lyssnat sönder higher :(

2009-12-13 @ 19:59:38
Postat av: Linn

Calle skulle vunnit!!!! :O

2009-12-13 @ 22:41:44
Postat av: jasmine

Såklart du spelade bra! gör du ju alltid :P<3 och JA! helt klart rätt person som vann idol:D gissar att erik kommer gå långt faktiskt :P<3

2009-12-15 @ 12:35:57
Postat av: johanna

ja han e grym :D<3

2009-12-15 @ 12:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0