2:a Advent

Ja, nu är det snart dax att tända det andra ljuset i adventsstaken, undertiden som jag ska dricka glögg och äta nybakade lussekatter. har bakat hela dagen, fett nöjd blev jag :D
igår var jag på julbord på kvällen, det var min snälle morfar som bjöd. trevligt var det, och gott. enormt mycket att äta, en del saker vågade jag inte prova. som tex. gristassar i nåt slem som inte såg alls gott ut, fyfan :o
däremot testade jag "sprängd anka". hahah det var verkligen inte gott! något som var gott var ål, som jag aldrig testat innan. dessutom hade de ett grovt bröd som smakade mjuk pepparkaka. helt sinnes vad gott det var, blir sugen nu när jag tänker på det xD hahah, men nog talat om det, är mätt ännu faktiskt.

i fredags var jag i malmö hela dagen och köpte kläder. var bland annat på entré, där jag handlade sjukt mycket, och där jag hittade fina avslutningskläder. träffade även tindra där, och det var pinsammt värre faktiskt. jag satt och vilade mig i en soffa, så får hon syn på mig och bara skriker ashögt "MEN JOHAAANNAA ÄR DU HÄR?!", och springer fram till mig i en jäkla fart. så när hon skulle stanna framför soffan SNUBBLAR hon över typ en spricka i golvet(!) och ramlar ner på mig. jag ville bara försvinna från jordens yta av skam. haha säkert hundra personer fick sig en rejäl show, de glodde så ögonen höll på att trilla ur xD ja tindra, du är klantigare än mig, och det är fan illa!! men jag älskar dig ändå :D
hha var tvungen att berätta det, så att alla fattar vilken sjuk människa du är, mahaha!

ska ut med bezzie nu, sen göra iordning glöggen. hörs!


Kommentarer
Postat av: tindra

BITCH! varför var du tvunen att berätta det? räcker det inte med att alla som såg det fick sitt livs skratt eller? :( mn kul var det, älskar dig med<3

2009-12-06 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0