1:e December

ja ni såg väl adventskalendern i morse? :D haha nej jag skojade. men någon som vet vad den ska handla om i år?har inte haft koll på det på flera år nu. tänk så är den skitbra? får väl höra med mina kusiner eller nåt xD
ja, idag är det alltså den första december. har nyss haft djurkunskap, skrev typ jätteavancerat och bra om kattens fodersmältning, så hängde sig word. och jag hade inte sparat en enda gång. SKIT!
igår var jag o kollade på när gröstorp/österlen mötte eslöv. jasse var med.gröstorp losade med 5-0, fint ju...
haha men det var kul ändå, jasse och jag satt bakom en flintskallig gubbe som trodde att han var värsta bästa kompis med spelarna i gröstorp. när de van bollar så bara skrek han skithögt YES, och knöt näven mot motståndaren. hahaha sjukt vad han var knäpp. sen när det var helt tyst och en boll skulle börja skrek han: KOM IGEN NU ANDREAS! snacka om psykande för spelarna. dessutom hade mannen inga kallingar verkde det som när han böjde sig fram... urk. men jaja det finns ju sånna människor med. :)
det var iaf kul att kolla.
igår på idrotten hade vi gym, och ja mina armar känns faktiskt helt okej, trots att de är jävligt otränade. haha klarade att lyfta 10 kg på de olika övningarna, det säger väl allt..?
glöm inte öppna chokladkalendern varje dag! (själv har jag inte fått någon, buhu)

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha, jag hörde att den handlade om, du vet supersnällasilversara och stålhenriks, deras barn, haha xD

haha, ja vi hade kul ju men så jobbig han gubben var :o xD och man skämdes ganska mycket för honom och hans "flaxande" armar..xD

nej, jag känner heller inet i armarna, haha. borde jag inte det? :o:P

JAAAAAA, jag har öppnat min chokladkalender;D men du, skitkonstigt. i den brukar det ju vara julfigurer som chokladen är tryckt i. gissa vad jag fick, en jocky på häst! :o hahahaha, jag skrattade när jag såg det hemma. ja det har ju väldigt mycket med julen att göra?! haha xD

2009-12-01 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0