Måndag

Halloj!
Måndag idag igen, tiden går otroligt fort. I helgen har jag varit i Lessebo och spelat riks top 12, det gick faktiskt bättre än jag trodde. Tråkigt att förlora tre femsetare bara. Men sånt är livet, tyvärr.
Har nyss pluggat lite inför matteprovet på fredag, men det går verkligen inte bra :S
No provet i fredags gick däremot riktigt bra tror jag, hade knappt övat alls men kunde det mesta :)
Idag har jag fått reda på att jag behåller mitt vg i bild, naaajs! I tyskan har vi en helskön vikarie, gurra.
Man behöver inte göra något alls. På idrotten dansade vi idag med, och idag blev det vals. Blää säger jag bara! Men får väl stå ut. Haha jag och jasmine försökte dansa med varandra, men tyvärr märkte lärarna att ingen av oss var en kille. Typ fattar inte varför? Hahhaha!
Just nu lyssnar jag lite på musik, och jaa har nyss upptäckt en sak på bilddagboken :S men jaja, ska ta nåt gott att fika nu, har ju bara krängt en hel påse med mosade vetebullar idag, så behöver säkert fler kalorier, hahaa ;)

Ha det! 

Bezzie, världens underbaraste ♥
Bezzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0