Inte långt kvar

Halloj!
Idag är det den 17e, alltså bara 2 dagar kvar till avslutningen! helt otroligt vad snabbt detta halvåret är, & nu är det dessutom bara en termin kvar tills man ska börja på öserport. ja jesus, känns som man inte hinner med något alls!
Jaja denna veckan har varit riktigt slapp hittills. I måndags gick vi i skolan till kl 1, sen var det bowling klockan 2. Dessutom ingen träning på kvällen. Igår var det skolan, där vi gör så gott som ingenting, förutom i tyskan! Tränade på kvällen.
idag hade vi matte på morgonen, sen var det dax för laserzonen med klassen. det var riktigt jäkla skoj asså, riktigt utlopp för ilskan asså! sen efter det var vi och käkade typ tusen kakor, & sen var det julbord. eehh gissa om jag var mätt sen... höll på att spy fan.
I eftermiddag har jag gjort tyska, & bakat lussekatter.. yummie! :)
Ikväll ska jag typ vila & slå in julklappar. hahaa & jag är såå grymm på det!

Förresten, i helgen var jag i jönköping & spelade sydsvenska. usch ja det var katastrof med spelet, minnst sagt. det lossnade inte förren i finalen i f15. tur att det kom när man behövde det som mest. & sen lärde jag mig en massa nytt på tåget. typ att grundaren till ikea heter ivar kempe (A) och bara så ni vet; det är maaassor av snö i jönköping!!

Ha det!                                     


                        
                   gissa vad jag har
                   på huvudet! ;)

Kommentarer
Postat av: sara

ser ut som du målat till det i paint?! Haha<3

2008-12-19 @ 18:18:48
Postat av: Ajda :D

ahaha en sån lampsrtrut man har i fönstret xD :P

2008-12-20 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0