Blogg!

Igår fick jag för mig att börja med en blogg, & ni ser själva hur det gick ;)
Borde igentligen sitta & plugga inför Fysik/Kemi-provet vi har på fredag, men har ingen lust över huvud taget. Usch.
Dagen har varit som måndagar brukar vara, tråkig. Bild direkt på morgonen är ingen rolig start för mig asså. Tror inte att en enda bildlärare någonsin gillat mig, och hon vi har nu är inget undantag!
Men Idas fantasi-träd blev grymt. Stammen var trekantig, och bladen var fastlimmade direkt på stammen. Riktigt fint ska ni veta!!
Nu på eftermiddagen har vi haft dans, bugg& foxtrot. Det är så himla tråkigt, och jag kan typ inget för jag missade förra veckan. Hahaha allt blev verkligen fel men vad gör det. Kan inte få högre betyg än VG ändå, iom att jag inte spelar fotboll. Tråkigt att lärare favoriserar tycker jag.

Men nu måste jag väl ta & gå ut med Bezzie :) efter det liite plugg och sen träning ikväll.

Förresten, gör denna : http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0812010818547775&a=1&

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: emilia

Hihi fick alla rätt i quizen :D<333

2008-12-01 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0